Gwarancja
Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.
100% Oryginal
Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.
30-dni na zwrot
Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Wysyłka w 24h
Wysyłamy towar w 24h.
Płatność
Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.
Olej przekładniowy Valvoline Gear Oil 75W80 GL4 to uniwersalnz olej przekładniowy o średnim EP odpowiedni do skrzyń biegów i przekładni zintegrowanych z mechanizmem różnicowym, gdy producent zaleca stosowanie oleju klasy GL-4 SAE 75W80.
Zapewnia doskonałe smarowanie i ochronę elementów przed zużyciem w szerokim zakresie temperatur.
Zalety
• Optymalna ochrona elementów przed zużyciem, również w warunkach dużego obciążenia roboczego.
• Nowoczesne dodatki chroniące przed korozją, utlenianiem, pienieniem i powstawaniem osadów.
• Stabilność
• Nowoczesne oleje bazowe i zbalansowana kompozycja dodatków zapewniająca wysoką stabilność.
• Zachowanie lepkości
• Formuła zapewniająca właściwą lepkość, stabilną nawet w niskich temperaturach.
• Oszczędność paliwa
• Formuła ułatwiająca swobodny przepływ oleju, zapewnia lepsze chłodzenie, a tym samym pozwala na • Oszczędność paliwa.
Zastosowanie
Olej odpowiedni do stosowania w manualnych skrzyniach biegów i przekładniach zintegrowanych z mechanizmem różnicowym samochodów osobowych, dostawczych i innych pojazdów, w których producent zaleca stosowanie oleju przekładniowego klasy GL-4 o lepkości SAE 75W80.
Alfa Romeo
BMW
Citroen
Dacia
Fiat
Mini
Mercedes-Benz
Honda
Peugeot
Renault
Seat
Skoda
Smart
VW
Volvo
Produkt ten może być stosowany w wielu modelach pojazdów wymienionych marek, oraz innych. W razie wątpliwości należy zapoznać się z instrukcją obsługi pojazdu.
Klasa lepkości SAE 75W80
Lepkość, mm2/s w temperaturze 100 ºC. ASTM D-445 .......9,4
Lepkość, mm2/s w temperaturze 40 ºC. ASTM D-445 .........52
Wskaźnik lepkości ASTM D-2270 .........................................164
Lepkość, mPa.s –40°C. ASTM D-5293 ...............................<150,000
Temperatura krzepnięcia, ºC ASTM D-5950 ........................-42
Ciężar właściwy przy 15,6°C. ASTM D-4052 .......................0,870
Temperatura zapłonu, PMCC, ºC. ASTM D-93 ......................214