Gwarancja
Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.
100% Oryginal
Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.
30-dni na zwrot
Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Wysyłka w 24h
Wysyłamy towar w 24h.
Płatność
Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.
Zastosowanie
Wszystkie wyścigowe silniki benzynowe i wysokoprężne, wolnossące i turbodoładowane, z wtryskiem bezpośrednim, pośrednim oraz gaźnikowe.
Odpowiedni do silników przygotowanych pod kątem wyścigów, w szerokim zakresie obrotów i temperatur, pracujących w szerokim zakresie obrotów na minutę i temperaturze.
PARAMETRY
NORMY dla sportów motorowych.
TECHNOLOGIA ESTER Core ®
Od kilku dekad MOTUL opracowuje oleje silnikowe o wysokich parametrach na bazie estrów syntetycznych.Stosując estry syntetyczne zamiast innych jakościowych baz syntetycznych i łącząc je z innowacyjnymi dodatkami, MOTUL stworzył idealną kombinację.
Zastosowanie zaawansowanej technologii ESTER Core® pozwala na osiągnięcie maksymalnej mocy silnika zachowując jego niezawodność i zapewniając wysoką ochronę elementów przed zużyciem.
ZALECENIA
Zastosowanie oleju silnikowego o klasie lepkości SAE 5W40 możliwe jest w silniku o specjalnej konstrukcji. Dla zapewnienia optymalnych parametrów, należy unikać mieszania z innymi olejami syntetycznymi lub mineralnymi.
WŁAŚCIWOŚCI
Klasa lepkości SAE J 300 5W40
Gęstość w temperaturze 20 ° C (68 ° F) ASTM D1298 ..................0,860
Lepkość w temperaturze 40 ° C (104 ° F) ASTM D445 ..................81,8 mm²/s
Lepkość w temperaturze 100 ° C (212 ° F) ASTM D445 ............... 13,6 mm²/s
Lepkość HTHS w temperaturze 150 ° C (302 ° F) ASTM D4741 ..... 4,1 mPa.s
Wskaźnik lepkości ASTM D2270 .....................174
Temperatura krzepnięcia ASTM D97 ...............-45 °C/-49 °F
Temperatura zapłonu ASTM D92 .....................230 ° C / 446 ° F
TBN ASTM D2896 ..........................................8,25 mg KOH/g