Olej przekładniowy RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid 4L

Cena: 267,00 zł

w tym Vat: 23%

kod produktu: RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid 4L Czas realizacji: 24h
Udostępnij:

Gwarancja

Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.

100% Oryginal

Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.

30-dni na zwrot

Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Wysyłka w 24h

Wysyłamy towar w 24h.

Płatność

Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid jest półsyntetycznym płynem przekładniowym do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission). Gwarantuje  dobre właściwości smarne zarówno przy bardzo wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni, a przez to oszczędność paliwa.

Został specjalnie opracowany do przekładni dwusprzęgłowych producentów takich jak VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych. Jest polecany do zastosowania w przekładniach DQ-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z VW Part-No. G 052 182 oraz DL-501 (0B5) zgodnie z VW Part-No. G 052 529 dla S-Tronic w pojazdach VW, Audi, Seat oraz Skoda.

Właściwości:

·   dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą

·   stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w szczycie lata

·   niskie zużycie

·   znakomita lepkość w różnych temperaturach

·   bardzo niska temperatura przepływu

·   niskie pienienie również w ciężkich warunkach

·   maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem

·   neutralność wobec materiałów uszczelniających

Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:

VW G 052 182 A2, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, 83222148579, 83222148578, 83222147477; FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, Peugeot/Citroën 9734.S2 dla DCS6 (Peugeot 4007, CITROËN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo oraz Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, MB 236.21

Parametry  techniczne:

Właściwości

 

Jednostka

Dane

Badanie zgodnie z

Kolor

 

 

żółto-brązowy

 

Gęstość

przy 20 oC

kg/m³

847

EN ISO 12185

Temperatura krzepnięcia

 

oC

-45

DIN ISO 3016

2023-09-09