Gwarancja
Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.
100% Oryginal
Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.
30-dni na zwrot
Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Wysyłka w 24h
Wysyłamy towar w 24h.
Płatność
Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.
Najwyższej jakości, w pełni syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników benzynowych i Diesel. Bardzo szeroka gama zastosowań, w tym także silniki PD – z pompowtryskiwaczami VW.
STOSOWANIE:
Do użytku w silnikach benzynowych i Diesel, także tych spełniających normy czystości spalin Euro IV i V, wyposażonych, lub nie w filtry cząstek stałych. Do użytku także w silnikach z pompowtryskiwaczami (PD) w samochodach VW/Audi/Skoda/Seat, a także w niektórych modelach Ford.
Zastosowanie:
Olej silnikowy klasy premium wykorzystujący technologię Millers Oils DFT (Dynamic Fluid Technology) do silników wymagających oleju C3 o lepkości 5w30. Oficjalna aprobata OEM. Może być stosowany w silnikach Group (VAG) wyposażonych w pompowtrskiwacze, oraz innych silnikach grupy VAG w tym: Lamborghini, Seat, Skoda, Porsche. Do użytku także w wybranych modelach BMW oraz Mercedes.
Charakterystyka:
ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, GM dexos-2, MB 229.52, MB 229.51, Porsche C40 (approved), Renault RN 0700 / RN 0710, VW 511 00
Przeznaczenie:
API CF, Chrysler MS 111-06, Fiat 9.55535-GH2, Fiat 9.55535-T2, Fiat 9.55535-S2, Ford WSS-M2C-917A, GM-LL-B-025, GM-LL-A-025,MB 229.31, MB 226.5, Opel/Vauxhall OV0401547, Porsche A40, VW 502 00 / 505 01, VW 502 00 / 505 00, Lamborghini, marki azjatyckie
Cechy i korzyści:
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia lepszy przepływ oleju przy zimnym starcie, natychmiast chroniąc kluczowe komponenty silnika, od początku każdej podróży
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) maksymalizuje stabilność lepkościową przy wysokich temperaturach. To redukuje tempo zużywania się silnika, dając jednocześnie znakomitą ochronę elementów silnika, takich jak np. tłoki, pierścienie, łańcuch rozrządu, panewki, popychacze zaworowe
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową czystość silnika, niższe zużycie paliwa, emisję spalin, oraz potencjał dłuższego interwału wymiany
DFT (Dynamic Fluid Technology) zapewnia wyjątkową natychmiastową ochronę w wysokich i niskich temperaturach, jednocześnie zmniejszając zużycie paliwa i emisję spalin.
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) został specjalnie opracowany do stosowania także we wszystkich układach hybrydowych, w tym w typowych pojazdach hybrydowych z samoczynnym ładowaniem (HEV) jak i hybrydowych pojazdach typu plug-in (PHEV).
olej silnikowy Millers Oils XF Premium z technologią DFT (Dynamic Fluid Technology) jest kompatybilny z biopaliwami, zapewnia wyjątkową wydajność i ochronę przed osadami, szlamem i zużyciem silnika
Parametry:
Ciężar właściwy przy 15 C, g/ml:…0,847
Lepkość kinematyczna przy 100 C:…13,3 cSt
Lepkość kinematyczna przy 40 C:...79 cSt
Indeks lepkości:...171
Temperatura krzepnięcia:... -45 C
Temperatura zapłonu:...235 C
TBN:...8 mg KOH / g
HTHS:...3,7 mPa s
- 5w405w40
- ACEA C3ACEA C3
- API SNAPI SN
- BazaBaza
- GM Dexos 2GM Dexos 2
- Lepkość oleju silnikowegoLepkość oleju silnikowego
- Longlife-04Longlife-04
- MB 229.5MB 229.5
- MB 229.51MB 229.51
- MB 229.52MB 229.52
- Oleje silnikoweOleje silnikowe
- RN 0700RN 0700
- RN 0710RN 0710
- Specyfikacja APISpecyfikacja API
- Specyfikacja BMWSpecyfikacja BMW
- Specyfikacja FIATSpecyfikacja FIAT
- Specyfikacja MERCEDESSpecyfikacja MERCEDES
- Specyfikacja oleju silnikowegoSpecyfikacja oleju silnikowego
- Specyfikacja OPELSpecyfikacja OPEL
- Specyfikacja PORSCHESpecyfikacja PORSCHE
- Specyfikacja RENAULTSpecyfikacja RENAULT
- Specyfikacja VWSpecyfikacja VW
- SyntetycznaSyntetyczna
- VW 502 00VW 502 00
- VW 505 00VW 505 00
- VW 505 01VW 505 01