Gwarancja
Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.
100% Oryginal
Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.
30-dni na zwrot
Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Wysyłka w 24h
Wysyłamy towar w 24h.
Płatność
Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.
Archoil AR2820 Professional Engine Flush to koncentrat nowoczesnego środka
czyszczącego układy smarowania szczególnie silników spalinowych czterosuwowych, wysokoprężnych i benzynowych (także 4T z mokrym sprzęgłem).
AR2820 to silny zaawansowany technologicznie preparat czyszczący, który już w 10-15 minut
pomoże przywrócić kompresję silnika usuwając nagromadzone szkodliwe depozyty w układzie
smarowania.
AR2820 wydłuża okres przydatności świeżego oleju zalanego do czystego silnika.
AR2820 jest zalecany do szybkiego i bezpiecznego przygotowania układu smarowania przed
zastosowaniem modyfikatora tarcia serii Archoil AR9100.
AR2820 skutecznie i bezpiecznie myje również wszelkie układy smarowania przekładni w tym
automatycznych i ręcznych skrzyń biegów.
AR2820 nie jest zalecany do czyszczenia przekładni wyposażonych w otwarte mechanizmy
Zalety / Korzyści
• Silna, skuteczna, bezpieczna technologia czyszcząca silniki i przekładnie z nagarów, laków, gum
• Przywraca kompresję silnika utraconą na skutek nagromadzenia depozytów
• Wydłuża żywotność oleju
• Nie uszkadza wewnętrznych elementów silników/przekładni ani uszczelnień
• Bezpieczny w stosowaniu w pojazdach wyposażonych w konwertery katalityczne, filtry cząstek
stałych (DPF), turbosprężarki, mokre sprzęgła
Instrukcje stosowania
Doprowadź silnik i przekładnię do operacyjnej temperatury pracy.
Wyłącz silnik.
Dodaj do oleju układu smarowania. 1 butelka 250ml AR2820 AR2820 wystarcza na:
4 do 8 litrów oleju silnikowego (także 4T z mokrym sprzęgłem)
4 do 8 litrów oleju przekładniowego (skrzynie biegów, dyferencjały)
7 do 10 litrów płynu ATF automatycznej skrzyni biegów
Po dodaniu do oleju silnikowego/przekładniowego należy włączyć silnik na 10-15 minut od czasu do czasu na postoju delikatnie podwyższając obroty silnika (nie przekraczając 1500 obr./min) aby
ułatwić cyrkulację środka czyszczącego w układzie smarowania i zmieniać przełożenia jeśli preparat dodano do oleju skrzyni biegów.
Po zakończeniu płukania należy bezzwłocznie i dokładnie spuścić stary olej. Przed zalaniem świeżego oleju należy wymienić filtr oleju silnikowego i ewentualnie zewnętrzny filtr płynu ATF na nowy.
Specyfikacja
Ciężar właściwy (25 °C).................... 0,8 - 1 g/cm3
Kolor ...............................................Jasnobrązowy
Ciecz nierozpuszczalna w wodzie