Olej silnikowy Motul 6100 Synergie+ 10W40 1L

Cena: 32,00 zł

w tym Vat: 23%

kod produktu: Olej silnikowy Motul 6100 Synergie+ 10W40 1L Czas realizacji: 24h
Udostępnij:

Gwarancja

Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.

100% Oryginal

Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.

30-dni na zwrot

Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.

Wysyłka w 24h

Wysyłamy towar w 24h.

Płatność

Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.

Opracowany specjalnie do współczesnych silników samochodów osobowych i dostawczych wszystkich typów; Diesla i benzynowych, wolnossących, doładowanych i turbodoładowanych także z bezpośrednim wtryskiem paliwa a także do silników katalizatorami zasilanych wszystkimi rodzajami paliw; benzyną bezołowiową i ołowiową, olejem napędowym i gazem LPG.


SPECYFIKACJE

ACEA A3 / B4
API SN / CF


DOPUSZCZENIA

VW 502 00 - 505 00         

Mercedes Benz 229.3
RENAULT RN 0710                                           
RENAULT RN 0700 



Standard MB 229.3 jest bardziej zaawansowany niż 229.1 jeśli chodzi o odporność na starzenie (Wydłużone przebiegi: komputer pokładowy) oraz zmniejszenie zużycia paliwa: zmniejszenie o 1,2% zużycia paliwa w porównaniu do oleju referencyjnego 15W-40. Oleje klasy MB 229.3 mogą być stosowane w większości silników benzynowych i Diesla bez filtrów DPF w samochodach MERCEDES.


Norma ACEA B4 wymaga doskonałych właściwości czyszczących i dyspergujących oraz znakomitej odporności na wzrost lepkości spowodowany przedostawaniem się sadzy będącej produktem spalania silników Diesla, szczególnie z bezpośrednim wtryskiem paliwa (z wyjątkiem silników VW z pompowtryskiwaczami, które wymagają oleju MOTUL SPECIFIC 505 01 502 00 5W-40 lub MOTUL 8100 X-clean 5W-40).


API SN zapewnia najwyższy poziom czystości wewnętrznej silnika i ochrony przed zużyciem.
PSA B71 2300 wymaga od oleju możliwości pracy w najcięższych warunkach termicznych w celu doskonałego smarowania starszych modeli silników benzynowych 1.4, 1.6, 1.8, 2.0 oraz niektórych silników Diesla bez filtrów FAP (DPF).


Renault opracowało wymagania RN0700 i RN0710 dla olejów silnikowych, które będą mogły pracować w najwyższych obciążeniach cieplnych a także sprostać ograniczeniom stawianym przez nowoczesne układy obróbki spalin (TWC, DPF). Standard RN0700 stosuje się do wszystkich wolnossących silników benzynowych (z wyjątkiem Renault Sport) z grupy Renault (Renault, Dacia,). Specyfikacja RN0700 dotyczy również wszystkich silników Diesla Renault 1.5 dCi bez filtrów cząstek stałych DPF o mocy poniżej 100 KM i wymianami oleju w przedziale 12 miesięcy i 20 000 km. Standard Renault RN0710 stosuje się do wszystkich turbodoładowanych silników benzynowych Renault Sport i silników Diesla bez DPF Grupy Renault (Renault, Dacia,).


Specyfikacja RN0710 nie ma zastosowania w samochodach RENAULT wyposażonych w silniki Diesla 1.5 dCi bez filtrów DPF o mocy niższej niż 100 KM i wymianami oleju w przedziale 20 000 km i 1 roku, które wymagają oleju RN0700. Do silników 2,2 dCi z DPF należy używać tylko oleju RN0710, a nie RN0720.
Klasa lepkości SAE 10W-40 w pełni nadaje się do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla. Wzmocniony syntetycznymi olejami bazowymi zapewnia bardzo skuteczne smarowanie, znacząco zmniejsza tarcie, charakteryzuje się zmniejszoną lotnością i odpornością na bardzo wysokie temperatury osiągane w nowoczesnych silnikach. Znakomita odporność na utlenianie, doskonałe własności przeciwzużyciowe, antykorozyjne i antypienne.



WŁAŚCIWOŚCI
Klasa lepkości SAE J 300 10W-40

Gęstość w temperaturze 15°C ASTM D1298 ..................0.862

Lepkość w temperaturze 100°C ASTM D445 ..................15,0 mm²/s

Lepkość w temperaturze 40°C ASTM D445 ....................102,5 mm²/s

Wskaźnik lepkości ASTM D2270 ....................................153

Temperatura płynięcia ASTM D97 .................................-36°C

Temperatura zapłonu ASTM D92 ....................................228°C

TBN ASTM D2896 .........................................................10,4 mg KOH/g

2023-09-09