Gwarancja
Oferujemy 24 miesiące gwarancji door to door.
100% Oryginal
Gwarantujemy sprzedaż oryginalnych produktów.
30-dni na zwrot
Przysługuje Państwu 30 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny.
Wysyłka w 24h
Wysyłamy towar w 24h.
Płatność
Płatność za pobraniem, przelewem lub karta płatniczą.
RAVENOL E-PSF Fluid jest w pełni syntetycznym, specjalnym płynem przygotowanym na bazie szczególnie wysokiej jakości olejów podstawowych z wyjątkowymi dodatkami uszlachetniającymi oraz inhibitorami zapewniającymi znakomite funkcjonowanie układu wspomagania elektrohydraulicznego. Gwarantuje optymalne przenoszenie siły.
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Stworzony specjalnie do stosowania w układach wspomagania elektrohydraulicznego w pojazdach elektrycznych. Nadaje się również do zawieszenia hydropneumatycznego Hydractive III oraz Hydractive III+ Citroën.
Właściwości:
· bardzo niska temperatura krzepnięcia
· bardzo dobre właściwości antypienne, brak tworzenia się piany
· bardzo dobre właściwości smarne nawet w niskich temperaturach zimą
· wysoki, stabilny wskaźnik lepkości
· bardzo dobra odporność oksydacyjna (na utlenianie)
· bardzo dobra ochrona przed zużyciem i korozją
· doskonale dobrany współczynnik tarcia
· neutralność wobec materiałów uszczelniających
· gwarantowana neutralność w stosunku do metali nieżelaznych dzięki zastosowaniu inhibitorów
Klasyfikacja jakościowa / Specyfikacja:
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
Nissan E-PSF, Nissan 999MP-EPSF00P, KLF51-00001 JTEKT EHS Elektro-Hydraulik Servolenkung (EHPS Electro-HydraulicPower Steering) Toyota PSF-EH, Toyota 08886-01206, Citroën LDS 9979 A3, Citroën DA 9730 A5, MAN M3289, PSA S71 2710, Renault PSF Klasse 1 (Renault Laguna III)
Parametry techniczne:
Właściwości |
|
Jednostka |
Dane |
Badanie zgodnie z |
Kolor |
|
|
bezbarwny |
|
Gęstość |
przy 20 oC |
kg/m³ |
817 |
EN ISO 12185 |
Lepkość |
przy 40 oC |
mm2/s |
19 |
DIN 51 562 |
|
przy 100 oC |
mm2/s |
6,1 |
DIN 51 562 |
Wskaźnik lepkości VI |
|
|
312 |
DIN ISO 2909 |
Temperatura zapłonu (COC) |
|
oC |
154 |
DIN ISO 2592 |
Temperatura krzepnięcia |
|
oC |
-75 |
DIN ISO 3016 |